Wednesday, June 20, 2012

Testimoni Alpha lipid SD2

Nak kurus tanpa perlu berlapar?

Bunyinya seperti anda tak percaya tapi itulah hakikatnya apabila anda mengikuti program diet secara sihat bersama Alpha lipid Slim Diet 11 (SD2).Slim Diet 11 adalah produk pelangsingan badan yang terkenal di New Zealand dan kini baru dipasarkan di Malaysia. Program yang berdasarkan kepada penyimpanan protein dan diet ketogenik ini adalah hasil kajian sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical University ( Dr.George Cahill and Dr. George Blackburn).
Kelebihan menjalani program Slim Diet 11:
  • Ianya adalah selamat kerana ia berasaskan protein soya dan zat-zat pemakanan yang seimbang.
  • Tidak mengandungi segala jenis dadah yang berbahaya dan ianya adalah produk di bawah kajian pakar-pakar perubatan.
Ianya adalah berkesan. Kita merasa kenyang walaupun proses penurunan berat badan masih berterusan.Ia juga tidak menimbulkan kesan kulit kendur dan berkedut selepas penurunan.Penurunan purata 1 minggu adalah 3 kg jika setia pada program tanpa perlu berlapar.
Program Alpha lipid SD2 juga adalah lebih menjimatkan jika dibandingkan dengan program-program yang lain yang berasaskan latihan fizikal dan kawalan kalori. Maksudnya disini adalah kos perkg bagi penurunan berat badan adalah lebih murah.
Alpha lipid SD2 juga menyebabkan proses nyahtoksik dan pembersihan sistem badan secara semulajadi.Tidak perlu ubat tambahan untuk proses ini. Cukup dengan meminum air yang banyak.
Yang penting sekali, kita boleh mencapai penurunan berat badan yang maksimum dalam masa yang singkat dan kemungkinan penambahan balik berat badan atau ‘yo-yo effect’ dapat dikurangkan.
Prinsipnya menghampiri pengurangan berat badan secara semulajadi dan ianya terbukti berkesan dan selamat.Alpha lipid SLIM DIET II membekalkan kesemua zat pemakanan yang seimbang seperti protin berkualiti tinggi, pelbagai vitamin,galian mineral dan asid lemak dalam jumlah keperluan seimbang. Ianya juga telah diperkayakan dengan protin (protin soya isolat).Masalah kesihatan yang sedang dialami juga bertambah baik tanpa anda sedari seperti darah tinggi, sakit jantung,masalah berkaitan pernafasan dan obesiti. Insya-Allah…Ianya tidak menyebabkan:
  1. Rasa lapar yang menyeksakan. Hanya makan makanan anda seperti biasa 3 kali sehari.
  2. Ianya tiada kesan sampingan dan rasa tidak selesa yang kerap berlaku dalam program penurunan berat biasa yang lain.
  • Pengurangan berat badan melalui  Alpha lipid  SLIM DIET II adalah mudah, selamat dan berkesan.
  • Pengurangan berat badan adalah PASTI manakala rasa lapar dapat dihindari.
  • Paling penting ialah kemungkinan penambahan balik berat yang dikurangkan adalah sangat rendah.
TESTIMONI Alpha lipid SLIM DIET 11 ( SD2 ) :
Puan Kartini Hasan
Puan Kartini Hasan Turun 30kg
“sape dok area klang mesit tahu Klinik Shujakan.. 3 hari lepas dia order susu alpha lipid untuk ibunya…dia yakin kerana perubahan yang amat ketare pada diri dan kesihatan aku!!! Sejak aku minum susu itu, hampir 3 bulan aku tak ke klinik, kalau tidak 1 bulan 2-3 kali gerenti ke klinik. Tiap bulan pasti ambil ubat kencing manis dan darah tinggi..”
“paling terkejut bila doktor tengok aku dah slim (dulu berat 93kg, sekarang 63kg).. memang terkejut dia.. tak berhenti dia kata o.mg.!!! o.m.g.o.m.g…. tak yah crita banyak, aku terus story produk sd2[diet] dan alpha lipid kat doktor…macam aku pulak yang jadi doktor dan dia pesakit!!! Moga tuhan bukakn hati mereka di luar sana utk percaya bagusnye produk ini…aminnnn….”
…………………………………………………..
Puan Sue
Puan Sue turun 20kg – 7 Minggu
Puan Sue, dulu berat 68kg.. dalam masa 7 minggu sahaja dapat turunkan berat badan sebanyak 20kg.. sekarang berat maintain 48kg.. best kan?? walaupun beliau dah berhenti minum slim diet 2 selama 6 bulan.. berat masih lagih 48kg hingga sekarang.. tapi beliau amalkan cara pemakanan yang sihat seperti masa berdiet dgn Alpha lipid sd2..
Anda boleh bandingkan gambar sebelum dan selepas.. kalau sebelum tuh, macam makcik-makcik kan?? nampak berumur sangat.. tapi bila dah kurus, yang pasti nampak lagi muda, dan macam anak dara gitu.. pheweettt!!…
…………………………………………………..

Iza Irdina


Iza Irdina  turun 12 kg – 6 Minggu

“Mak ai…Gemukkan saya sebelum ni??Sampai adik beradik kata saya gemuk sgt..Dulu berat saya hampir 80kg,pastu diet sendiri 6 bulan dapat lah turun 2 kilo..last bulan 6 ni saya di suruh cuba oleh nurse Syarifah dalilah SD2.Amik gak 1 tin Alpha lipid SD2. Mula2 jual mahal sebab dah mcm2 produk guna yg terkenal pun tak berhasil…Lastly tak sampai 3 hari lepas minum SD2 timbang punya timbang terkejut dpt turun 3 kilo..Trus Oder 3 tin untuk sebulan..Alhamdulilah berhasil juga turun berat badan 12 kilo dalam masa 1 bulan stgh”

…………………………………………………..
Puan Siti Hajar
Puan Siti Hajar turun 12kg – 6 Minggu
Puan Siti Hajar yang berjaya turunkan berat badannya sebanyak 12kg dalam masa 6 minggu sahaja… memang tak percaya.. tapi itulah hakikat dan itulah juga ajaibnya PRODUK SLIM DIET II yang dapat turunkan berat badan tanpa berlapar… harga pun kira paling murah berbanding dengan produk-produk lain di pasaran… 
…………………………………………………..
Maz
Maz Turun 21 kg – 2 Bulan!
 Saya sendiri telah berjaya menurunkan berat badan sehingga 21 kg dalam masa 2 bulan.. Berat dulu 96kg… PALING PENTING..berat badan tak naik walaupun dah stop mengambil SD2 selama 9bulan…Saya kini mengambil ALPHALIPID LIFELINE untuk kesihatan & maintain kan berat badan… So siapa-siapa yg masih lagi tercari-cari produk pelansingan yang betul-betul berkesan dan tanpa kesan sampingan, Slim Diet 2 adalah jawapannya!!!
…………………………………………………..
Hazura Hashim
Hazura Hashim- Sebelum ni susah nak kurus- tapi tidak lagi dengan SDII
Masalah yang paling saya benci ialah susah untuk turunkan berat badan. Sudah 10 tahun saya menderita untuk kurus dan cantik seperti masa remaja dulu. Badan saya cepat dan senang gemuk tetapi nak turunkan berat 1kg dalam sebulan pun memang amat sukar sekali. Saya telah mencuba berbagai jenis
 produk untuk kurus. Yang terpaksa telan sampai nak muntah pun ada.. yang minum produk dia dan terpaksa berlapar pun ada, sampai saya kena gastrik.. ubat tahan selera makan pun ada, memang boleh turun berat kerana tak makan, tapi bila berhenti berat saya bertambah lagi banyak… dan juga telah mengikuti program di slimming center yang terpaksa saya bayar hampir berpuluh-puluh ribu semata-mata nak kurus.. tapi saya kecewa…
Selepas mencuba produk SLIM DIET II, saya dapat menurunkan berat badan sebanyak 8kg dalam masa 3 bulan, dan walaupun berat saya dah tak turun lagi sekarang, tapi saiz badan saya mengecil dari hari ke sehari.. sekarang saya boleh tersenyum kerana sudah dapat memakai baju saya yang telah saya simpan selama 10 tahun yang dulu… Produk SLIM DIET II adalah produk untuk menurunkan berat badan paling murah, paling berkesan dan selamat… CUBALAH ANDA PASTI TAK AKAN RUGI.. dan anda lihat sendiri perubahan badan anda… insya-Allah
…………………………………………………..

PUAN SALINA DARI PUTRAJAYA

Turun 26 kg

Puan Salina dari Putrajaya, penurunan 26kg dalam masa 8 minggu. Tanpa berlapar, tanpa meninggalkan sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam. Menunya ayam, daging, ikan, telur, sayur, seafood dan lain2. Senangkan? Hanya dengan produk SD2, anda boleh mendapat berat ideal anda macam ini tanpa menyeksa diri BERLAPAR!

…………………………………………………..
Turun 15 kg dalam masa 2 bulan..
…………………………………………………
Turun 29 kg dalam masa 5 bulan………………………………………………….

N.Salina hanya 2 bulan mengambil SDII,lihat perbezaannya.
Dari 130kg turun sehingga 92kg hanya dlm tempoh2 bulan.
…………………………………………………..

Testimoni Mazlina MOHD Nazir- 2 tin Sd2 turun 10 Kg

Mazlina MOHD Nazir
Sy nie mmg jenis yg sangat susah nak turun berat badan, 3 tahun aktif dengan kokurikulum masa blajer kt universiti xder pengurangan berat badan langsung. Dalam seminggu, 2-3 kali sy akan pegi swimming or jogging berat badan still maintain jer 70 kg.. Bila dah keje berat badan naik 80kg.. Makin Overweight la makna nyer.. Pakcik sy yg memberi cadangan utk minum SDII, sbelum kawen aritu sy ambik SDII ni gak. Abis 2 tin, berat badan turun sebyk 10kg.. MEmang terbukti BERKESAN.. Yang penting kurangkan pengambilan karbohidrat, lebihkan pemgambilan PROTEIN..INSYAALLAH memang ketara kesan nyer
…………………………………………………..
Kak nani
Sd2…cayalah kak nani…akhirnya berjaya kurangkan berat badan wpun breakfast
with nasi lemak,bergedil, roti boy n nescafe :
…………………………………………………..
En Ahmad Sabri
Artikel keluaran mingguan wanita berkenaan kisah Encik Ahmad Sabri sudi yang menggunakan produk SD11
dan menjadikan kareer ini sebagai punca pendapatan.
…………………………………………………..
Encik Kamarul Nordin
“Kamarul bermula makan SD11 ketika beratnya 92 kg. Mengalami berat badan berlebihan, sakit lutut dan pinggang 40, menyebabkan beliau berusaha menurunkan berat badan.
Setelah memakan SD11 selama 6 minggu beratnya turun sebanyak 12kg, tidak lagi mengalami sakit lutut dan saiz pinggang pun sudah turun ke 35.  Dulu baju saiz XL dan sekarang boleh ganti baju dengan anak dengan memakai saiz M. SD2 memang berkesan kerana ia juga menyebabkan kulit lebih tegang, warna kulit lebih cantik dan tampak lebih muda. Secara tidak langsung, Kamarul juga sekarang memberi khidmat nasihat dan membantu ramai orang menurunkan berat badan dan mencapai kepuasan apabila ramai menjadi sihat dan berjaya.”
…………………………………………………..
Puan Nor
Wajah bulat SEBELUM SLIMDIET11        Wajah Lebih Kurus selepas SLIMDIET11
Semasa saya muda, saya sebenarnya tidaklah gemuk malah mempunyai berat badan yang ideal. Namun setelah mempunyai anak dan mengamalkan cara pemakanan yang kurang  sihat, makanan berlemak, berkalori tinggi, makanan yang manis, tidak bersenam langsung, akhirnya berat badan saya naik begitu banyak sekali.
Namun apabila saya tersedar dan ingin berubah,  menurunkan berat badan adalah amat sukar sekali.  Saya telah mencuba pelbagai krim pelangsing, ubat kurus daripada doktor, meminum jus pelangsing, berjalan kaki, berlapar untuk menurunkan berat badan namun semunya tidak berhasil seperti yang diharapkan malah kebanyakan langsung tidak turun walaupun satu kilo.
Akhirnya saya bertemu dengan SD11 dan saya membuat keputusan untuk mencubanya. Selepas empat hari meminumnya,  saya perasan bahawa baju kurung saya sudah agak longgar, lengan saya tidak lagi tersekat di pakaian, wajah saya sudah berbentuk bujur sirih berbanding bulat seperti dahulu. Saya tidak percaya, dalam hati saya berkata “takkan saya hilang berat badan terlalu cepat, sedangkan saya masih makan seperti biasa tak banyak yang berubah kecuali mengurangkan pengambilan gula dan karbohidrat”.
Apabila saya timbang, saya sendiri tidak percaya bahawa berat saya sememangnya sudah turun daripada 74kg ke 70 kg dalam masa kurang dari seminggu.
Selepas itu, oleh kerana ada sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan saya terpaksa belayar ke luar negara untuk tempoh lebih kurang 14 hari. Diet saya terhenti seketika kerana tiada stok di negara tersebut. Namun walaupun dalam tempoh saya berpergian saya tidak mengambil SD11, berat badan saya tidak bertambah tidak seperti sebelum-sebelumnya.
Kini saya baru sahaja menyambung semula SD11 dan berat badan saya telah menurun dua kilo lagi iaitu 68kg. Saya tidak berhajat untuk slim seperti zaman remaja, cukup sekadar turun beberapa kilo sahaja lagi.
Cepat atau lambat berat saya turun, bukanlah masalah bagi saya, cukup SD11 yang saya ambil memberi kesan berpanjangan, membantu saya mencapai berat badan yang saya harapkan dan memberikan kehidupan yang lebih sihat, positif dan ceria.
Percayalah sebagaimana saya, anda juga boleh mengucapkan `Selamat Tinggal’  kepada kegemukan.
…………………………………………………..
…………………………………………………..
…………………………………………………..

…………………………………………………..

 ………………………………………………………………..

Slim Diet 2 SD2 – Cik Amalina Turun 2kg Dalam Masa 3 Hari

…………………………………………………..

…………………………………………………..
…………………………………………………..

…………………………………………………..


…………………………………………………..

…………………………………………………..

Kehilangan 16kg selepas menggunakan 3 tin Slim Diet II (SD2) 

…………………………………………………..

…………………………………………………..

…………………………………………………..

…………………………………………………..


…………………………………………………..

…………………………………………………..

…………………………………………………..

Testimonial Slim Diet 2 Sd2 : Turun 6.6kg Dalam masa 10 hari

 amazing.. Testimonial from sabah…
lost 4.4 kg in 7 days..and another 2 kg after 10 days…

…………………………………………………..

…………………………………………………..

Testimoni Slim Diet 2 Sd 2 : Pipi & Dagu Kurus dan Runcing

 Apa kata customer :-
Tak payah botox2 untuk kulit yang cantik,dengan SDII semua ada.
SD2 mempunyai koligen utk cantikkan kulit dan awet mudakan muka.
Dulu saya memepunyai dahu yang bulat,tapi sekarang saya mempunyai dagu yang runcing..
Tidak perlu menghabiskan duit dengan melakukan BOTOX, VITAMIN C yang menelan kos yang tinggi..hanya dengan produk SD 2 dari NEW ZEALAND pipi dan dagu saya kurus dan runcing

…………………………………………………..

…………………………………………………..
…………………………………………………..
Testimonial SD2 : Puan Nani / Kuantan
  •  Testimonial SD2 : Puan Nani
  • Tempoh Pengambilan: Tidak dinyatakan
  • Jumlah Penurunan Berat: 11.2kg
  • Sebelum: 90kg
  • Selepas: 78.8kg.
  • Antara Diet: Tidak dinyatakan.
  • Pn Nani pernah mengikuti program mengurangkan berat badan dengan sebuah syarikat yang pernah membuat iklan promosi di tv dengan kos dalam RM7000 tetapi tidak mendapat hasil yang memuaskan hati beliau.
  • Bagaimanapun, beliau kelihatan berpuas-hati dan gembira dengan produk SDII yang mudah dan menjadi, tanpa kos yang tinggi.
  • Tahniah Pn Nani. Terima kasih kerana berkongsi testimonial SD2
……………………………………………………………………………………….
Testimonial SD2 : Cik Jasmin
  •  Testimonial SD2 : Cik Jasmin
  • Tempoh Pengambilan: 3 minggu
  • Jumlah Penurunan Berat: 22kg
  • Sebelum dan Selepas: Tidak dinyatakan.
  • Antara Diet: Pagi: Roti dan omelet. Tengahari: Mula-mula tu separuh hidangan nasi kepada makan ayam dan sayur.z Makan sup pada waktu petang jika lapar. Malam: Tomyam campur.
  • Cik Jasmin berkata, penurunan berat yang banyak tu ialah kerana beliau bersenam untuk menurunkan berat badan dan mengambil SDII sebagai booster. Efisyen!!!
  • Beliau juga memberi tip iaitu banyakkan minum air kosong. Tidak lupa juga beliau mengingatkan supaya mengambil SDII 4 kali sehari dengan 2 skup setiap hidangan seperti yang disyorkan oleh syarikat.
  • Tapi, apakah itu OMELET? ermm…omelet? ntah la. Saya tak pernah makan pulak err..ome..apa tu..omele…omelet!
  • Nanti saya search dan buat post mengenai omelet
  • Tahniah Cik Jasmin dan terima kasih kerana berkongsikan testimonial SD2 anda.
……………………………………………………………………………………….

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Followers

Senarai Pengedar ALSD 2

Pahang
Din-017 9333 893(Kuantan) Hasdan-019 9293 178 (Kuantan)

Kuala Lumpur
Waini-0172666987(Taman Melati) Zatur-019 6056645(TTDI)

Selangor
0133920432(Kelang) Adli-017946 0736(Kajang) Yatt -019202 4716(Shah Alam)

Johor
Izzat-014 981 5703(JB/Batu Pahat

Kelantan
Anis-019 960 7740(Kota Bharu)




Untuk Pembelian terus sila :